Še 50 € do brezplačne dostave

Odpravljanje težav CAMEO 3

Ste že kdaj slišali star pregovor: »Ko vse drugo odpove, preberite navodila.« Če sledite navodilom za namestitev CAMEO 3, vam skoraj zagotovo zagotavljam nemoteno delo naprej.
Vendar smo sestavili nekaj nasvetov za odpravljanje težav, za vsak slučaj, če imate težave. Ker se ta objava nanaša na odpravljanje napak, želim na svojem spletnem mestu omeniti robustno poglavje troubleshooting FAQ(v angleščini) s pogostimi vprašanji za odpravljanje težav na strani Silhouette America, ki je na voljo za referenco kadarkoli, dan ali noč!

 

Programska oprema

Najprej se prepričajte, da ima vaš Silhouette CAMEO® 3 nameščeno najnovejšo vdelano strojno opremo.
NE DOMNEVAJTE, DA JE NA NOVI NAPRAVI, TUDI NAJNOVEJŠI FIRMWARE.
Tega ne moremo dovolj poudariti. Posodobite vdelano strojno opremo, preden nadaljujete s postopkom namestitve. Če želite to narediti, pojdite na https://www.silhouetteamerica.com/firmware in prenesite datoteko za CAMEO 3, ki je združljiva z vašim operacijskim sistemom. Glejte spodaj na sliko strani za posodobitev vdelane programske opreme.

Samo s posodobitvijo programske opreme boste odpravili 99% morebitnih težav.

Programska oprema zabrikana (bricked)

Če ste poskušali posodobiti vdelano strojno opremo in je bil postopek prekinjen (računalnik se je znova zagnal, zamrznil itd.), Ste morda doživeli slabo posodobitev vdelane strojne opreme.

Če je temu tako se ne bojite, to je mogoče popraviti! Oglejte si korake, ki so navedeni v pogostih vprašanjih Silhouette America glede vgrajene strojne opreme CAMEO 3.

Ko je vaša strojna oprema posodobljena, zagotovite, da je tudi vaša programska oprema (Studio) posodobljena, da preprečite nadaljnje težave.

Posodobitev programske opreme Silhouette Studio®

Kliknite tukaj za posodobitev programske opreme. Na dan te objave je najnovejša različica, ki je na voljo, V4.3.273.

Če želite preveriti, katero različico trenutno uporabljate, sledite tem korakom:

  • Odprite Silhouette Studio®
  • V zgornjem meniju kliknite »Pomoč« - Help
  • Izberite »O Silhouette Studio®« About Silhouette Studio
  • Odprlo se bo pojavno okno v Silhouette Studio®, ki vam bo povedalo, katero različico trenutno izvajate.


Nasvet: Pred posodobitvijo programske opreme boste morda želeli varnostno kopirati knjižnico, da med posodobitvijo ne boste izgubili nobenega dizajna.

Posodobitev programske opreme bo zagotovila, da bodo računalnik, Silhouette Studio® in CAMEO 3 pravilno komunicirali, kar bo ublažilo veliko potencialnih težav.

 

Bluetooth

Začnite tukaj: preberite ta kratek postopek (vključuje tudi videoposnetek, ki ga je enostavno spremljati) iz Silhouette America (v angleščini) o tem, kako povezati Bluetooth za CAMEO 3.

Če ste upoštevali vse korake na zgornji povezavi z vadnico in imate še vedno težave s povezovanjem, preberite nekaj dodatnih nasvetov za odpravljanje težav, če želite vključiti in zagnati funkcijo Bluetooth.

Ne maram prinašati slabih novicc, toda ... Ali ste preverili, ali je vaš računalnik opremljen z Bluetooth 4.0? Na žalost veliko ljudi, ki imajo težave pri povezovanju funkcije Bluetooth, na koncu spozna, da pravzaprav njihovi računalniki ne podpirajo Bluetooth. Kliknite tukaj in preverite, ali je vaš računalnik opremljen z Bluetooth 4.0.

Ali je v računalniku vklopljen Bluetooth?

Z drugim računalnikom ali pametnim telefonom preverite, ali je CAMEO 3 viden prek Bluetooth. S telefonom Bluetooth (glej fotografijo spodaj) smo uporabil telefon, da preverimo, ali je CAMEO 3 viden in težava je bila v  prenosniku. Računalnik je zahteval, da smo ročno vklopili Bluetooth. Če lahko svoj CAMEO 3 »vidite« na Bluetooth-u druge naprave, lahko težavo zožite. Začnite z Googlanjem znamke in modela vašega računalnika poleg besedne zveze "vklopite Bluetooth" ali "odpravite težavo z Bluetoothom" za nasvete o Bluetooth računalniku.

Nikoli ni dovolj poudarek: Ste posodobili programsko opremo strojne programske opreme in studia? Te komponente so bistvene za sodelovanje CAMEO 3 in vašega računalnika. Bluetooth ne boste pravilno povezali, če teh korakov še niste zaključili.

Zaustavi napako

Je vaš CAMEO 3 deloval kot čarovnija, ko nenadoma opazite, da se je zataknil pri Pause in ne bo izrezal nobenega dizajna? Zadnje čase še nismo slišali o tej zadevi, vendar se je Avgusta / Septembra zdelo, da nas boli glava če samo pomislimo da bi se to zgodilo komu od vas, zato bomo omenili tudi to, samo v primeru, če se vam zgodi.

  • Prekličite vsa čakajoča opravila v Silhouette Studio® (če lahko)
  • Zaprite Silhouette Studio®
  • Izklopite CAMEO 3
  • Izklopite kabel CAMEO 3
    Počakajte 1 minuto, da se naprava popolnoma ugasne
  • Nato priključite vašo napravo
  • Odprite Silhouette Studio®
  • In nazadnje, ponovno vklopite CAMEO 3

 

CAMEO 3 se samodejno izklopi

CAMEO 3 ima vgrajen časovnik za spanje. Odločite se lahko, kako dolgo želite, da ostane v delovanju, privzeto je petnajst minut. Lahko traja do trideset minut da se popolnoma izklopi.

Vklopite CAMEO 3

  • Izberite ikono zobnika v zgornjem desnem kotu zaslona na dotik
  • Pomaknite se navzdol s puščico navzdol
  • Izberite možnost »Način mirovanja« Sleep mode
  • S puščičnimi gumbi se pomaknite do izbire dolžine do spanca (ali izklopa) za vrnitev na glavni zaslon
  • za vrnitev v meni izberite puščico nazaj
  • Ko sem ugotovila, da ima stroj vgrajen časovnik me ni več motilo, da se je sam preklopil v način za spanje.
  • Preprosto ga zbudim z dotikom na ekran.

Cameo je super in ne bi smeli imeti težav z njim, kakorkoli upam da vam ti nasveti pridejo prav v primeru, da se kakšna od težav pojavi.

 

Vir: https://www.silhouette101.com/archives/troubleshooting-cameo-3-problems

© Zartee. Spletna trgovina Shopamine. Nastavitve piškotkovMoji podatki

Na spletni strani Zartee poleg obveznih piškotkov uporabljamo še analitične in oglaševalske piškotke ter piškotke družbenih omrežji.

V kolikor s tem soglašate, vas prosimo da kliknete na gumb POTRJUJEM. Za natančen opis in nastavitev rabe posameznih piškotkov, kliknite na gumb NASTAVITVE PIŠKOTKOV.

Nastavitve piškotkov
×
Upravljanje s piškotki na spletnem mestu Zartee
Obvezni piškotki

so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje. Za njihovo uporabo nismo dolžni pridobiti soglasja.

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

1. Splošno o piškotkih 1.1. Kaj so piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina sodobnih spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, torej oseb, ki s svojimi napravami katerimi dostopajo določene spletne strani na internetu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom uporabnika, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabnik uporablja, hranjenje piškotkov omeji ali onemogoči.

Tudi ob obisku spletne strani in njenih podstrani, ter ob izvajanju operacij na strani, se na vaš računalnik, telefon oziroma tablica, samodejno oziroma ob vašem izrecnem soglasju namestijo določeni piškotki, preko katerih se lahko beležijo različni podatki.

1.2. Kako delujejo in zakaj jih potrebujemo?

Vsakemu obiskovalcu oziroma nakupovalcu je ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeljen piškotek za identifikacijo in zagotavljanje sledljivosti (t.i. "cookie"). Strežniki, ki jih podjetju nudi podizvajalec, samodejno zbirajo podatke o tem kako obiskovalci, trgovci oziroma nakupovalci uporabljajo spletno trgovino ter te podatke shranjujejo v obliki dnevnika uporabe (t.i. »activity log«). Strežniki shranjujejo informacije o uporabi spletne trgovine, statistične podatke in IP številke. Podatke o uporabi spletne trgovine s strani nakupovalcev lahko podjetje uporablja za anonimne statistične obdelave, ki služijo izboljševanju uporabniške izkušnje in za trženje izdelkov in/ali storitev preko spletne trgovine.

Posredno in ob pridobitvi soglasja, lahko spletna trgovina na napravo obiskovalca oziroma nakupovalca shrani tudi piškotke zunanjih storitev (npr. Google Analytics) ki služijo zbiranju podatkov o obiskih spletnih mestih. Glede zunanjih storitev veljajo pravilniki in splošni pogoji o obdelovanju osebnih podatkov, ki so dostopni na spodnjih povezavah.

2. Dovoljenje za uporabo piškotkov

Če so vaše nastavatitve v brskalniku s katerim obiskujete spletno mesto takšne, da sprejemajo piškotke, pomeni, da se z njihovo uporabo strinjate. V primeru, da ne želite uporabljati piškotkov na tem spletnem mestu ali jih odstaniiti, lahko postopek za to preberete spodaj. Toda odstranitev ali blokiranje piškotkov lahko rezultira v neoptimalnem delovanju tega spletnega mesta.

3. Obvezni in neobvezni piškotki ter vaše soglasje 3.1. Podjetje za uporabo obveznih piškotkov ni dolžno pridobiti vašega soglasja (obvezni piškotki):

Obvezni piškotki so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje.

3.2. Piškotki, ki niso nujni z vidika normalnega delovanja spletne strani, in za katere smo dolžni pridobiti vaše soglasje (neobvezni piškotki):

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

5. Kako upravljati s piškotki?

S piškotki lahko upravljate s klikom na povezavo "Nastavitve piškotkov" v nogi spletne strani.

Nastavitve za piškotke pa lahko nadzirate in spreminjate tudi v svojem spletnem brskalniku.

V primeru, da želite izbrisati piškotke iz vaše naprave, vam svetujemo, da se držite opisanih postopkov, s tem pa si boste najverjetneje omejili funkcionalnost ne samo našega spletnega mesta, ampak tudi večino ostalih spletnih mest, saj je uporaba piškotkov stalnice velike večine sodobnih spletnih mest.